Beyonce I Was Here Şarkı Sözleri ve Çevirisi

Şarkı sözleri ve çevirisine devam ediyoruz arkadaşlar. Bu sefer menümüzde Beyonce ' dan '' I was here '' şarkısı var. Bir öğrencimin ricası üzerine ben de bu şarkının sözlerini ve çevirisini yayınlıyorum. Şarkının klibini izlediğimiz zaman, klipte yer verilen insanlık manzalarının duygusal anlar uyandırdığını görmekteyiz. Görsellik açısından son derece başarılı bulduğum şarkının klibi, sözleri ve çevirisi aşağıdadır. Keyifli seyirler...







I wanna leave my footprints on the sands of time / Zamanın kumlarında ayak izlerimi bırakmak istiyorum
Know there was something that, something that I left behind / Biliyorum geride bıraktığım bir şeyler var
When I leave this world,  I' ll leave no regrets / Bu dünyadan ayrıldığımda pişmanlıklarım olmayacak
Leave something to remember so they wont forget / Hatırlanacak bir şeyler bırakacağım ki unutmasınlar

I was here / Ben buradaydım
I lived, I loved / Yaşadım, sevdim
I was here / Ben buradaydım
I did, I' ve done, everything that I wanted  /  İstediğim her şeyi yaptım
And it was more than I thought it would be /  Ve bu düşündüğümden çok daha fazlaydı
I will leave my mark so everyone will know /  İşaretimi bırakacağım bu sayede herkes  bilecek ki
I was here / Ben buradaydım

I want to say I lived each day until I died / Ölene kadar her bir günü yaşadığımı söylemek isterim
I know that I had something in somebody' s life / Biliyorum ki birilerinin hayatında yerim vardı
The hearts I have touched  will be the proof that I leave / Dokunduğum yürekler, bıraktık kanıtı olacak
That I made a difference  this world will see  / Yarattığım bu farkı tüm dünya görecek

I was here / Ben buradaydım
I lived, I loved  / Yaşadım, sevdim
I was here / Ben buradaydım
I did, I' ve done, everything that I wanted  / İstediğim her şeyi yaptım
And it was more than I thought it would be / Ve bu düşündüğümden çok daha fazlaydı
I will leave my mark so everyone will know / İşaretimi bırakacağım bu sayede herkes  bilecek ki

I was here / Ben buradaydım
I lived, I loved  / Yaşadım, sevdim
I was here / Ben buradaydım
I did, I' ve done everything that I wanted  / İstediğim her şeyi yaptım
And it was more than I thought it would be / Ve bu düşündüğümden çok daha fazlaydı
I will leave my mark so everyone will know / İşaretimi bırakacağım  bu sayede herkes  bilecek ki
I was here / Ben buradaydım

I just want them to know / Onların sadece bilmesini istiyorum ki
That I gave my all, did my best  / Her şeyi verdim, elimden gelenin en iyisini yaptım
Brought someone to hapiness / Birilerine mutluluk getirdim
Left this world a little better just because / Bu dünyayı birazcık daha güzel bıraktım çünkü 
I was here / Ben buradaydım

I was here / Ben buradaydım
I lived, I loved  / Yaşadım, sevdim
I was here / Ben buradaydım
I did, I' ve done  everything that I wanted  / İstediğim her şeyi yaptım
And it was more than I thought it would be / Ve bu düşündüğümden çok daha fazlaydı
I will leave my mark so everyone will know / İşaretimi bırakacağım bu sayede herkes  bilecek ki
I was here / Ben buradaydım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder